ایران رمان
دانلود رمان رایگان pdf
دانلود رمان اغیار اثر هانی pdf

دانلود رمان اغیار از هانی به صورت رایگان

دانلود رمان عاشقانه , اجتماعی , ایرانی اغیار اثری بینظیر از هانی رایگان و بدون سانسور pdf با لینک دانلود مستقیم از سایت ایران رمان دانلود کنید

اسم رمان : اغیار

تعداد صفحه : ۱۱۱۲

نویسنده : هانی

ژانر : عاشقانه , اجتماعی , ایرانی

دانلود رمان غرور عشق غیرت به صورت فایل PDF قابل اجرا در اندروید و آیفون با ویرایش جدید و لینک مستقیم رایگان

اغیار خلاصه رمان

درباره دختری به نام نازلی با زندگی تلخی که داشته به یک مرد به نام محمد علی تکیه میکند و …

گوشه ای از رمان اغیار

خیره به سقف کارهایی که باید انجام می‌داد را در ذهنش مرور کرد. قبل از هر کاری باید پول‌های داخل حسابش را به حساب جدیدی انتقال می‌داد. بعید نبود نامی با حیله گری زیر پای پدرش نشسته و تمام حساب هایش را ببندد که مثلا به او سختی داده و به غلط کردن بی اندازدش. بعد هم باید یک گوشی جدید می‌خرید و کار..

از همه شان مهم تر کار بود. اگر می‌خواست مستقل شود و از این کشور خارج شود نیاز به یک کار داشت تا روی پای خودش بایستد. کمی سختی می‌کشید و بعد رهایی را با پوست و استخوانش می‌کرد و تمام حسرت هایش را رنگ واقعیت می‌بخشید. سه سال پیش را به یاد آورد تمام زحمات و شب بیداری هایش با یک «نه» قاطع به باد رفت.

نامی درس و دانشگاه را برایش مناسب نمی‌دید و پدرش هم که گوش به فرمان و مطیع نامی بود. پوفی کرد و غلطی روی تخت زد. دستانش را زیر چانه اش گذاشت و خیره به خط های مشکی و سفید رو تختی چند سال دیگرش را دید.

جایی بیرون از این مرز و بوم در رشته‌ی مورد علاقه اش درس می‌خواند خانه کوچکی داشت احتمالا با یک هم خانه که کارها را نوبتی کرده بودند. قطع به یقین روزهایی که غذا پختن نوبت هم خانه اش هم او به اصرار مسئولیت غذا پختن را گردن می‌گرفت. عاشق آشپزی بود…

  • برچسب ها:
  • احسان
لینک کوتاه مطلب:
موضوعات
درباره سایت
توضیح کوتاه درباره سایت
آخرین نظرات
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " ایران رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.